התייבשות? ראש הממשלה פונה בשבת לבית החולים

איתי גדסי 5 Comment on התייבשות? ראש הממשלה פונה בשבת לבית החולים

ראש הממשלה נתניהו בילה אתמול בכנרת שעות החום. היום, התלונן על סחרחורת קלה ובהמלצת רופאו האישי, דר צבי ברקוביץ, הגיע למיון המרכז הרפואי שיבא. מלשכת רה"מ נתניהו: הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות ולא נמצא שום ממצא. ההערכה הראשונית היא התייבשות

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו פונה בשעות הצהריים למיון בבית החולים שיבא תל השומר לאחר שחש ברע, ופונה לבקשתו בשיירה שלו לבית החולים. על פי בדיקות ראשוניות, ההערכה היא שראש הממשלה התייבש.

לפי מצה שהתפרסם, ראש הממשלה הגיע למיון בהכרה מלאה, כשבני משפחתו נמצאים לצידו. הוא נבדק והתוצאות יצאו תקינות, וכעת מתבצעות בדיקות נוספות כדי לשלול בעיות רפואיות אחרות. הרופאים יחליטו אם יישאר לאשפוז בלילה – החלטה צפויה להתקבל בשעות הקרובות. אין חשש להודעה על נבצרות.

מלשכתו נמסר: ראש הממשלה בילה אתמול בכנרת שעות החום. היום, התלונן על סחרחורת קלה ובהמלצת רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ, הגיע למיון המרכז הרפואי שיבא. הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות ולא נמצא שום ממצא. ההערכה הראשונית היא התייבשות. בהמלצת הרופאים ראש הממשלה ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות נוספות.

הנשיא הרצוג: בריאות טובה לראש הממשלה בנימין נתניהו. שוחחתי איתו ושמחתי לשמוע שמצבו טוב ואני מאחל לו רפואה שלמה.

חברי הכנסת מהאווזיציה והקואליציה שיגרו הודעות רפואה שלמה



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    אמל'ה איך אפשר בלי כובע ומיים😓😓😓

  2. 4

    רפואה שלימה לראש הממשלה היקר שלנו

  3. 1

    רפואה שלמה. שתזכה להניח תפילין כל יום. חשוב מאד שיהיה לך זכויות של מצוות בכיס. כי בעולם הבאה אי אפשר כבר לקבל שכר על קיום מצוות. כדאי לחשוב על זה. אתה לא צעיר כל כך. ירחם ה'.